395072_457327960975765_1563897894_n

Studying = student dying

Stii perioada cand ai foarte mult de invatat, incat obosesti psihic numai cand te gandesti?! Cand un morman mare de carti si caiete se uita la tine blasfemator dar nici nu-ti trece prin cap sa iei vreuna in mana? Ei bine, asta e perioada prin care trec eu acum; cele doua saptamani de vacanta nu numai ca mi-au dat peste cap programul “biologic” :)).. dar mi-au dat cel mai ingrozitor sentiment de vinovatie pentru ca literalmente NU am facut mai nimic.395072_457327960975765_1563897894_n

      Se spune ca avem pe zi in jur de 60.000 de ganduri si ca undele produse de sentimente trec prin inima, se raspandesc prin tot corpul iar apoi se emana in mediul inconjurator… Eu astazi eman parfum de “Nu vreau sa vina Bac-ul ala!”.. sa stiti ca e un miros foarte puternic cu baza citrica si usor iz de mosc… si poate provoca alergie.

1011647_580675471974346_1606749777_n

Moody photo of us.

    Nu stiu la voi, dar intr-un fel sau altul mi-a placut starea asta de aproape levitatie spirituala in care am fost. Faceam o analogie in paralel cu situatia surorii mele mai mari, studenta la Medicina (care apropos are azi examen la Medicina interna?! –funny name)… si o compatimeam vorbind cu ea la telefon in timp ce-mi urmaream serialul. Ei.. ce sa-i faci “Life’s cruel to some of us”!😀

Miss her so much…🙂

Reply

